dilluns, 28 de març del 2011

Tancament del curs

Tancament del Blog

D'aquest curs me'n duc entre d'altres coses, ganes de conèixer més la meva professió. Han estat pinzellades curtes de moltes coses: la educació emocional, diferents trastorns (TDAH),  fer un blog...i un llarg etc.

Per altre banda m' haguès agradat tocar l'avaluació en profunditat (vaig molt perduda a l'hora de avaluar i a les reunions d'avaluació de l'escola), la programació de manera més profunda, una serie de coses que fins que no et trobes...m' anadono que hi ha un munt de coneixements que no he assolit prou, ja sigui per que no m'ho han ensenyat o perquè no m'he volgut o pogut informar prou.

Poso també a la motxilla tots aquells comentaris, històries, anècdotes que han anat sorgint durant les sessions, aquelles que ens feien anar per les rames i perdre moltes vegades el fil del temari.

Gràcies als companys, al Lluís i a la Lourdes per les estones entretingudes, divertides que feien més fàcil sortir de casa a les 8h i arribar els dimarts a les 21 hores de la nit.

1 comentari:

  1. Irene,
    Recullo les teves valoracions i, certament, l'avaluació necessitaria molt més temps!
    M'alegro que el curs hagi omplert una miqueta més la teva motxilla!
    Lourdes

    ResponElimina